4. RAZRED

NAVODILA ZA PRIJAVO in UPORABO SPLETNE UČILNICE PRI DOMAČEM DELU

  1. V internetni brskalnik vneseš povezavo: https://www.radovednih-pet.si/predstavitev
  2. Na odprti spletni strani, v desnem kotu klikneš na gumb REGISTRACIJA. Za ta postopek mora biti prisoten starš.
  3. Izpolniš registrski obrazec in s tem pridobiš vstop v spletno učilnico z vsemi vsebinami.

NAVODILA ZA DELO pri učenju angleščine

Dragi učenci, vaše učiteljice TJA (tuji jezik angleščina) smo vam pripravile učne liste oziroma napotke za delo.
– Prosite starše, naj vam učne liste natisnejo.
– Rešite naloge. Učne liste spravite v mapo.
– Če imate doma svoje zvezke, delovne zvezke in učbenike, jih uporabite. Če pripomočkov za TJA nimate doma, naloge rešujte na liste.
– Kdor nima doma svojega učbenika ali delovnega zvezka, naj si pomaga s skeniranim.
– Če česa ne znate, izpustite.
– Pomagajte si s spletnim slovarjem PONS.
– Starše poprosite, naj vam pomagajo pri delu z računalnikom, če bo potrebno.
Pa ne pozabite na filme ali risanke v angleškem jeziku.
Vaše učiteljice

 

Učitelji so za vsa vprašanja dostopni preko elektronske pošte

1. teden: 16. – 20. 3. 2020

2. teden: 23. – 27. 3. 2020 

3. teden: 30. 3. – 3. 4. 2020

4. teden: 6. 4. – 10. 4. 2020

5. teden: 14. 4. – 17. 4. 2020

6. teden: 20. 4. – 24. 4. 2020

7. teden: 4. 5. – 8. 5. 2020

8. teden: 11. 5. – 15. 5. 2020

9. teden: 18. 5. – 22. 5. 2020

10. teden: 25. 5. – 29. 5. 2020

11. teden: 1. 6. – 5. 6. 2020

 

Morda vam bo všeč tudi...

komentarjev 7

  1. Bojan Pivka pravi:

    Kot vse kaže se šoli na daljavo počasi iztekajo dnevi in ob tem bi želel napisati nekaj svojih videnj.

    Moje osebno mnenje je, da je pouk na daljavo v teh 10. tednih potekal zelo dobro. Otroci niso nazadovali, tudi njihovo znanje ni stagniralo, prej mislim, da so zelo lepo napredovali (morda na drugačen način kot v šoli, vendar so) in da bo prehod v višji razred nemoten in popolnoma normalen. Naša učiteljica (oz. vse učiteljice 4. razreda), so se glede podajanja snovi zares lepo potrudile. Predvsem zelo cenim, da je snov podana na način, da jo otroci razumejo in, da je vloga nas staršev pri razlagi le te, minimalna. To se mi zdi zelo pomembno, saj je potrebno šolske odnose prepustiti učiteljem in otrokom. Posebej bi pa poudaril lep, optimistični pogled na vso zadevo s strani snovalcev (učiteljev) podajanja ne samo učnih snovi, temveč tudi kotičkov za odmor, začetnih misli in podobno. Ob tej poplavi slabih novice, pesimizma in zlivanja slabe na in z vseh možnih nivojih, je optimizem in prijazna misel toliko več vredna.

    Še enkrat moja velika zahvala vsem, ki se trudite za naše otroke. Mislim, da je ob tej nenadni spremembi življenja bil najbolj prav učiteljski poklic tisti, ki je zahteval hipen, popolnoma spremenjen način dela, žal brez začetne sistemske podporne. In to ni enostavno!

    Vsaka težka stvar, ki jo preživimo, pomaga, da je naslednja še težja veliko lažja.

    Lep pozdrav vsem.

    Bojan Pivka

  2. Sabina pravi:

    ŠOLA NA DALJAVO – SKUPAJ DO CILJA

    Zgodilo se je, kar se je. O tem je bilo že veliko napisano. Šole so zaprle svoja vrata. Učenci so ostali doma. Učitelji smo postali računalniški učitelji, brez obrazov. V vse hiške, hiše, stanovanja … prav v vsak dom so priletela sporočila, kaj naj sedaj učenci delajo doma. Kaj naj preberejo, kaj naj si ogledajo, kaj naj napišejo, kaj naj izdelajo … In so.
    Tu pa nastopi razlog, zaradi katerega sem se odločila o tem javno spregovoriti. Starši ste se res v veliki večini odzvali pozitivno, z optimizmom, z veliko volje in vneme. Postali ste motivatorji in gonilne sile otrokovih uspešno narejenih nalog. Vem, da so v vsaki uspešno rešeni nalogi in izdelku tudi vaše proste urice. Nekatere naloge so prave male mojstrovine, pa naj si bo to na likovnem, tehniškem, literarnem, glasbenem, naravoslovnem ali družboslovnem področju. Nekateri so se odzvali tudi pozivu akcije Simbioze šole in napisali pisemca in celo zapeli pesmi za starejše v domovih za ostarele. Veliko družin je čas za druženje izkoristilo za družinske izlete v okolici doma. Raziskovali so lepe skrite kotičke gozda in našega jezera. S skupnimi močmi so nastale male raziskovalne naloge njihovih vasi. Prav je, da se jih pohvali. Menim, da so v tej zgodbi naredili veliko pozitivnega za vzgojo in medosebne odnose. Nekateri so stkali še močnejše družinske vezi in vem, da jih bodo tkali še naprej. Mogoče tudi na malce drugačen način kot pred tem vsiljivcem, ki nam je spremenil naš vsakdan.

    Učiteljica 4. razreda OŠ Notranjski odred Cerknica, podružnica »11.maj« Grahovo

  3. Bojan Pivka pravi:

    Pozdravljeni!

    Sicer sam bolj ko ne kritiziram vendar bi tokrat izredno pohvalil delo učiteljev. Učiteljica našega razreda snov pripravlja izredno pregledno in ravno dovolj obsegajoče. Naš otrok ima dela doma od 2 do 4 ure dnevno kar mislim, da je primerljivo z delom v šoli. Snov je podana tako, da je otrok lahko popolnoma samostojen pri delu, seveda pa imamo nekaj dela tudi mi starši pri pregledu rezultatov dela, kar je popolnoma normalno, saj če smo se odločili za otroke je prav, da tudi svoj čas vlagamo v njih.
    Čas, v katerem živimo, je pravzaprav čudovita izkušnja za vse nas, predvsem pa za naše otroke. Le ti bodo imeli v svojem življenju še veliko nepredvidljivih težkih dogodkov in le ta jim pomeni čudovito izkušnjo.

    Lep pozdrav in skrbite za svoje zdravje.

    Bojan Pivka

    • Anonimno pravi:

      Nekatere učiteljice se res zelo trudijo, ampak so žal redke. Je pa velika razlika ali imaš smao enega šolskega otroka ali 3. Ti vzame veliko več časa (tudi če so v šoli med pridnimi, premalo računalnikov, brez printerja)….Doma imamo 2 računalnika in ne moremo si kar izposojat iz šole. So verjetno še kakšni, ki so brez računalnikov.

      • Anonimno pravi:

        Jaz imam zelo dobre izkušnje z vsemi učiteljicami in učitelji, pa imam tudi 3 otroke. Vse pohvale!
        Vse se da, samo organizirat se mormo. To je pa tudi poitn tega virusa! Pomoč nam nudijo na vsakem koraku, če jo hočemo je pa drug predvsem naš problem.
        Širit slabo voljo ni dobro.

    • Meta Polovič pravi:

      Spoštovani g. Pivka!

      Najlepša hvala za vse pohvale in realen opis ter povratno informacijo glede dela na domu.
      V teh čudnih časih še kako prav pride kakšna pohvala tudi učiteljem, le-ta dobesedno poboža dušo. Hvala vam!
      Prepričana sem, da naši učitelji delajo po svojih najboljših močeh, smo pa tudi mi postavljeni v popolnoma neznano situacijo. Zavedamo se: “MANJ JE VEČ!” Tudi sami si želimo čim prejšnjo vrnitev v šolo, vendar kot vse kaže, se nam le-ta še ne obeta kmalu.
      Vsi se moramo v tej situaciji marsikaj naučiti, mislim pa, da se sedaj učimo za življenje. Organizacija (dela, časa …) in racionalizacija sta gotovo področji, ki se ju moramo ponovno priučiti. Predvsem pa je potrebno obuditi pozitivne vrednote in poglobiti medčloveške odnose.

      Vse dobro in ostanite zdravi!
      Srečno in prisrčen pozdrav!

      Meta Polovič

  4. Manja Žeželj pravi:

    Pozdravljeni!
    Pri nas smo brez printerja, računalnik je eden. En otrok v prvi triadi in dva v drugi. Preveč dela je na plečih staršev (dnevno pregledovanje nalog na spletu, pomoč pri uporabi računalnika in tudi pri nalogah). Še en dodaten stres za starše v teh kriznih časih! Pri nekaterih predmetih otroci dobijo več zadolžitev, kot če bi bili v šoli! Tudi junija se da marsikaj nadoknaditi, namesto da se po zaključku ocen gleda risanke in podobno.
    Strinjam se z mislijo psihologa dr. Muska Lešnika o delu na daljavo: »MANJ JE VEČ, VEČ JE LAHKO HITRO PREVEČ«. Celoten članek dr. Muska Lešnika o delu na daljavo je na spodnji povezavi https://www.abced.si/post/%C4%8Dloveku-prijazno-izobra%C5%BEevanje-na-daljavo-v-%C4%8Dasu-koronavirusa.
    Prijazen pozdrav,
    Manja Žeželj

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost